n oldalunk 216112. ltogatja.
Társasházkezelés

A társasházkezelés bizalmi feladat, amely sokszor nehezen megszerezhetõ háttérismereteket és rutint igényel. Munkatársaink több éves tapasztalata ezt garantálja a szolgáltatásunkat igénybe vevõ lakóközösségeknek. Tevékenységünket Budapest két területére összpontosítjuk: a Belvárosban (V., VI., VII. és VIII. kerület) valamint a Hegyvidéken (XII. kerület) látunk el társasházak közös képviseletéhez kapcsolódó feladatokat.

Társaságunk két tagja is rendelkezik a jogszabályok által elõírt társasházkezelõ képesítéssel. Cégünk tulajdonosainak jogi, igazgatási és mûszaki ismereteit és az ehhez kapcsolódó háttér kapcsolatrendszerét felhasználva magas szakmai színvonalon megbízható szolgáltatást nyújtunk a képviselt társasház közösségeknek. Ehhez kapcsolódóan számos területen tudunk érzékelhetõ költségmegtakarítást és a piaci árnál jóval kedvezõbb díjtételeket biztosítani megbízóinknak. (Jogi kérdések, képviselet, földhivatali ügyintézés, karbantartás, hibaelhárításhoz és felújításhoz kapcsolódó kivitelezés stb.)

A társasházkezelésre vonatkozó megbízási szerzõdések alapján – a lakóközösségek igényeihez igazodva – cégünk az alábbi feladatok elvégzését biztosítja:

· Elkészítjük, ill. aktualizáljuk a társasház mûködésére vonatkozó szabályzatokat (szervezeti és mûködési szabályzat, házirend, pénzügyi szabályzatok).

· A közgyûlési határozatokat dokumentáljuk, eljuttatjuk valamennyi tulajdonostársnak, végrehajtásukról gondoskodunk.

· Érvényesítjük a közös tulajdont érintõ szavatossági jogokat.

· Megkötjük és aktualizáljuk, felülvizsgáljuk a vállalkozói szolgáltatói szerzõdéseket.

· Optimalizáljuk a társasház üzemeltetési költségeit.

· A hibaelhárítások érdekében soron kívül, azonnal intézkedünk.

· Rendszeres és dokumentált mûszaki bejárásokat végzünk a társasház állagának felmérése, az elvégzendõ karbantartási, felújítási munkák megállapítása, az azonnali orvoslást igénylõ hibák feltárása, idõben történõ elhárítása érdekében.

· Felújítási, karbantartási javaslatokat dolgozunk ki, vállaljuk felújítási pályázatok elkészítését is.

· A kivitelezõk kiválasztásával kapcsolatos pályáztatási eljárást lefolytatjuk, a kivitelezõi munkákat folyamatosan ellenõrizzük a minõség biztosítása érdekében.

· Megszervezzük a ház mindennapos mûködéséhez tartozó feladatok ellátást (pl.: takarítás, kertgondozás stb.).

· Gondoskodunk a költségvetés, az elszámolás, a beszámoló és a mérleg jogszabályi elõírások szerinti elkészítésérõl, a könyvvitelrõl, a szükséges analitikák vezetésérõl, adóbevallások elkészítésérõl és beadásáról.

A tulajdonosok – elõre egyeztetett idõpontban - betekinthetnek a könyvelésbe, ellenõrizhetik a bevételek és kiadások alakulását, a költségvetés teljesülésérõl rendszeres tájékoztatást kapnak. A közös vagyonnal való gazdálkodás szigorúan a lakóközösség által elfogadott tervek alapján történik.

A könyvelés és pénzügyi adminisztráció a professzionális Net-h@z társasházkezelõ szoftver segítségével történik, melynek segítségével a tulajdonosok – felhasználói név és jelszó ismeretében – akár az interneten is figyelemmel kísérhetik saját egyenlegük alakulását, illetve a Számvizsgáló Bizottság tagjai a teljes társasház gazdálkodását.

Cégünk rendelkezik a Generali-Providencia Biztosítónál kötött szakmai felelõsségbiztosítással is, amely 10 millió forint kárértékre nyújt fedezetet.

 

A szolgáltatás díja: a lakóközösség által igényelt feladatok függvényében albetétenként 1.500,- Ft és 2.500,- Ft + ÁFA/ hó között, egyedi megállapodás szerint.

 



 
Kzs kltsg egyenleg, trsashzi adatok lekrdezse (Net-h@z):
Az oldal a Gazdasgi s Kzlekedsi Minisztrium kzremkdsvel kszlt.
info@prosocietas.hu