Ön oldalunk 191803. látogatója.
Cégünkről

A PRO SOCIETAS Kft. 2003-ban alakult. A cég 3 tulajdonosának szakismerete különösen jól kiegészíti egymást: jogász, igazgatás-szervező, gazdasági informatikus. A cég tevékenységét külső műszaki és szakértői háttércsapat segíti, melynek közreműködésével a speciális szaktudást igénylő feladatok is magas színvonalon megoldhatók.

Cégünk szolgáltatásai, üzletpolitikánk:

Társaságunk a társasházkezelésen túlmenően számos szakmai területen nyújt szolgáltatást. Cégjegyzék szerinti főtevékenységünk az üzletviteli, egyéb vezetési tanácsadás. Ezen szolgáltatásunk keretében belső szabályzatok, üzleti tervek írását vállaljuk, PR és kommunikációs tevékenységhez nyújtunk segítséget, eseti megbízásos illetve óradíjas rendszerben. Külön említést érdemel az alapítványokkal és társadalmi szervezetekkel kapcsolatos szolgáltatásunk. Ennek során a bírósági nyilvántartásba vétellel kapcsolatos ügyintézésre, illetve a működés során jelentkező hivatalos ügyintézésre vállalunk megbízást.

A piacon egyedülálló konstrukciót dolgoztunk ki pályázatfigyelést, pályázatírást vagy pályázati menedzselést igénybe vevő partnereink számára. Szolgáltatásaink személyre szabottak, a megrendelő által vázolt cél elérését a segítségünkkel kidolgozott projekt terv biztosítja. Díjazásunk a sikeres pályázatokhoz kapcsolódik, az előkészítés szakaszában csak az anyagköltséget fedező jelképes munkadíjat számolunk fel. Kínálatunk része az adatfeldolgozással kapcsolatos szolgáltatások ellátása. Cégünk ezt a szolgáltatást szaktanácsadással és adatbázis tevékenységgel összekötve biztosítja.

Társaságunk mindhárom tulajdonosa rendelkezik a jogszabályok által előírt társasházkezelő képesítéssel. Budapest két területére koncentráljuk tevékenységünket: az V., VI., VII., VIII. és a XII. kerületben látunk el társasházak közös képviseletéhez kapcsolódó feladatokat, a kezelt albetétek száma meghaladja a 300-at. Cégünk tulajdonosainak jogi, igazgatási és műszaki ismereteit, kapcsolatrendszerét felhasználva magas szakmai színvonalon megbízható szolgáltatást nyújtunk a képviselt társasházi közösségeknek. Számos területen tudunk érzékelhető költségmegtakarítást és a piaci árnál jóval kedvezőbb díjtételeket biztosítani megbízóinknak. (Jogi kérdések, képviselet, földhivatali ügyintézés, karbantartás, hibaelhárításhoz és felújításhoz kapcsolódó kivitelezés stb.)

A társasházkezelésre vonatkozó megbízási szerződések alapján – a lakóközösségek igényeihez igazodva – cégünk az alábbi feladatok elvégzését biztosítja:

· Elkészítjük, ill. aktualizáljuk a társasház működésére vonatkozó szabályzatokat (szervezeti és működési szabályzat, házirend, pénzügyi szabályzatok).

· Biztosítjuk a közgyűlések lebonyolítását, a határozatokat dokumentáljuk, eljuttatjuk valamennyi tulajdonostársnak, végrehajtásukról gondoskodunk.

· Érvényesítjük a közös tulajdont érintő szavatossági jogokat.

· Megkötjük és aktualizáljuk, felülvizsgáljuk a vállalkozói szolgáltatói szerződéseket.

· Optimalizáljuk a társasház üzemeltetési költségeit.

· A hibaelhárítások érdekében soron kívül, azonnal intézkedünk, 24 órás gyorsszolgálati telefonvonalat működtetünk.

· A lakóközösség érdekében az épületbiztosításhoz kapcsolódó szolgáltatásokat látunk el, amely magában foglalja a tulajdonostársak külön tulajdonának védelmét is.

· Rendszeres és dokumentált műszaki bejárásokat végzünk a társasház állagának felmérése, az elvégzendő karbantartási, felújítási munkák megállapítása, az azonnali orvoslást igénylő hibák feltárása, időben történő elhárítása érdekében.

· Előkészítjük a kezelt épület felújítási tervét, karbantartási javaslatokat dolgozunk ki, vállaljuk a társasházat érintő pályázatok elkészítését.

· A kivitelezők kiválasztásával kapcsolatos pályáztatási eljárást lefolytatjuk, a vállalkozói szerződést megkötjük, a kivitelezői munkákat – szükség szerint műszaki ellenőr bevonásával - folyamatosan ellenőrizzük a minőség biztosítása érdekében.

· Megszervezzük a ház mindennapos működéséhez tartozó feladatok ellátását (pl.: takarítás, kertgondozás stb.).

· Gondoskodunk a költségvetés, az elszámolás, a beszámoló és a mérleg jogszabályi előírások szerinti elkészítéséről, a könyvvitelről, a szükséges analitikák vezetéséről, adóbevallások elkészítéséről és beadásáról. Elvégezzük a közös költség beszedésével, a hátralékok ügyintézésével kapcsolatos feladatokat, biztosítjuk a Társasház bevételeinek és kiadásainak teljeskörű ügyintézését.

 A tulajdonosok betekinthetnek a könyvelésbe, ellenőrizhetik a bevételek és kiadások alakulását, a költségvetés teljesüléséről rendszeres tájékoztatást kapnak. A közös vagyonnal való gazdálkodás szigorúan a lakóközösség által elfogadott tervek alapján történik. A könyvelés és pénzügyi adminisztráció a professzionális Net-h@z társasházkezelő szoftver segítségével történik, melynek segítségével a tulajdonosok – felhasználói név és jelszó ismeretében – akár az interneten is figyelemmel kísérhetik saját egyenlegük alakulását, illetve a Számvizsgáló Bizottság tagjai a teljes társasház gazdálkodását. (A szolgáltatás a www.prosocietas.hu weboldalon keresztül érhető el.) Cégünk rendelkezik a Generali-Providencia Biztosítónál kötött szakmai felelősségbiztosítással is, amely 10 millió forint kárértékre nyújt fedezetet.

Árképzésünk alapelve, hogy a megrendelő reális költségkalkuláció alapján választhat szolgáltatási csomagjainkból, így azok számára is hozzáférhető áron tudjuk tevékenységünket biztosítani, akik a piac más szereplőinél akadályokba ütköznek. Üzletpolitikánk fontos eleme, hogy a megrendelővel személyre szabott kapcsolatot kell kialakítani, így bizalmi jellegű megbízások is professzionális szinten teljesíthetők. Ügyviteli Irodánk jól megközelíthető helyen, a 1053 Budapest, Reáltanoda u. 17. fsz. 1. szám alatt található. A nap 24 órájában elérhető telefonügyeletet működtetünk, amely a 06-30-346-3483 számon hívható.

Nem törekszünk a piacon meghatározó szerepre, szolgáltatásaink egyediségével, megbízhatóságával és jó minőségével tudunk stabil és állandóan bővülő üzletkört fenntartani.

Tudjuk, hogy a szakértelem és megbízhatóság minden együttműködés alapja,

 

Vállaljuk, hogy céljai eléréséhez megtaláljuk a megoldást,

Biztosítjuk, hogy minden befektetés Önnek is megérje!


Kérjük, tekintse meg szolgáltatásaink leírását, referenciáinkat! Ajánlatunk alapján megrendelését weboldalunkon is eljuttathatja hozzánk, vagy kérheti munkatársaink személyes tanácsadását.

 

Sikeres együttműködést ajánlunk Önnek 2016-ban is! 

 



  English

 

PRO SOCIETAS Kft. was formed in 2003, and is 100% under Hungarian ownership. The company’s activity doesn’t come without precedence, it’s the summary of all the experience that the members gathered during their work in the same area since 1996, and they would like to develop in a new organization to strengthen the market position and to create the conditions for professional work. The complexity is also expressed by the skills of the owners: jurist, administration manager, engineer and nonprofit manager.

The work of the company is helped by a group of experts whose contribution helps solving tasks, which require special vocational knowledge, at a high standard.

Our services and business policy:

The main area of our company’s operation is secretarial and translator activity. This service is usually performed together with other activities (e.g. event organizing, market and opinion research, consultative business assistance), but with an additional assignment, it can be carried out separately, too.

Consultancy for companies, institutions and nonprofit organizations has also a great role in our services. We take on writing internal regulations, business plans, we offer help for PR and communication activities based on an assignment, or paid by the hour.

Our service for foundations and social organizations is also worth mentioning. We undertake complete administration of legal registration and official administration during the activity.

We worked out a unique construction for our partners requisitioning tender watching, tender writing or management. Our services are customized; we elaborate project plans, which grant the reaching of the goal marked by the customer. Our salary is connected to successful tenders; during the preparation period we only charge a symbolic wage to cover our expenses.

With significant experience of the past time, we undertake organization of professional events and continuative education. We organize programs for companies, nonprofit organizations and local governments, providing also expert consultancy, logistical and organizational background.

We also offer services in connection with data processing. Our company carries out this activity with consultancy and database operation. We undertake creation of new databases and systematization of existing databases, organizing both of them by vocational aspects.

Besides human research and development, engineering activity is also among our services. Our colleagues carry out high quality work by complete technical planning of buildings, gardens, parks, green areas and by making buildings unobstructed for disabled people.

The activity of our company is primarily aiming at micro-enterprises, nonprofit organizations and the institutions of local governments. Our professional background, low expenses and flexible, customizable services are making us able to fill in a suppletory role on the market.

The principle of our pricing is to make the customer able to choose from our service bundles based on real cost calculations, so to be also available for those, who run into difficulties at other companies on the market.

An important piece of our business policy is to maintain personalized contact with the customers, so that confidential assignments can also be carried out professionally.

We don’t attempt to seize a determinant position on the market; we try to maintain a stable and expanding circle of business with our unique, reliable and good quality services.

We know, that competence and reliability is the basis of any collaboration,

We take on to find the solution for reaching your goals,

We ensure all the investments will be profitable for you, too!

 

Please take a look at the description of our services and our references. Based on our offers, you can send your order through our webpage, or you can ask for the personal consultancy of our colleagues.

 

We offer successful collaboration to you, also in 2016!



 
Közös költség egyenleg, társasházi adatok lekérdezése (Net-h@z):
Az oldal a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium közreműködésével készült.
info@prosocietas.hu