A társasházkezelés bizalmi feladat, amely sokszor nehezen megszerezhető háttérismereteket és rutint igényel. Munkatársaink több éves tapasztalata ezt garantálja a szolgáltatásunkat igénybe vevő lakóközösségeknek. Tevékenységünket Budapest két területére összpontosítjuk: a Belvárosban (V. kerület) valamint a Hegyvidéken (XII. kerület) látunk el társasházak közös képviseletéhez kapcsolódó feladatokat.
Társaságunk két tagja is rendelkezik a jogszabályok által előírt társasházkezelő képesítéssel. Cégünk tulajdonosainak jogi, igazgatási és műszaki ismereteit és az ehhez kapcsolódó háttér kapcsolatrendszerét felhasználva magas szakmai színvonalon megbízható szolgáltatást nyújtunk a képviselt társasház közösségeknek. Ehhez kapcsolódóan számos területen tudunk érzékelhető költségmegtakarítást és a piaci árnál jóval kedvezőbb díjtételeket biztosítani megbízóinknak. (Jogi kérdések, képviselet, földhivatali ügyintézés, karbantartás, hibaelhárításhoz és felújításhoz kapcsolódó kivitelezés stb.)
A társasházkezelésre vonatkozó megbízási szerződések alapján – a lakóközösségek igényeihez igazodva – cégünk az alábbi feladatok elvégzését biztosítja:
· Elkészítjük, ill. aktualizáljuk a társasház működésére vonatkozó szabályzatokat (szervezeti és működési szabályzat, házirend, pénzügyi szabályzatok).
· A közgyűlési határozatokat dokumentáljuk, eljuttatjuk valamennyi tulajdonostársnak, végrehajtásukról gondoskodunk.
· Érvényesítjük a közös tulajdont érintő szavatossági jogokat.
· Megkötjük és aktualizáljuk, felülvizsgáljuk a vállalkozói szolgáltatói szerződéseket.
· Optimalizáljuk a társasház üzemeltetési költségeit.
· A hibaelhárítások érdekében soron kívül, azonnal intézkedünk.
· Rendszeres és dokumentált műszaki bejárásokat végzünk a társasház állagának felmérése, az elvégzendő karbantartási, felújítási munkák megállapítása, az azonnali orvoslást igénylő hibák feltárása, időben történő elhárítása érdekében.
· Felújítási, karbantartási javaslatokat dolgozunk ki, vállaljuk felújítási pályázatok elkészítését is.
· A kivitelezők kiválasztásával kapcsolatos pályáztatási eljárást lefolytatjuk, a kivitelezői munkákat folyamatosan ellenőrizzük a minőség biztosítása érdekében.
· Megszervezzük a ház mindennapos működéséhez tartozó feladatok ellátást (pl.: takarítás, kertgondozás stb.).
· Gondoskodunk a költségvetés, az elszámolás, a beszámoló és a mérleg jogszabályi előírások szerinti elkészítéséről, a könyvvitelről, a szükséges analitikák vezetéséről, adóbevallások elkészítéséről és beadásáról.
A tulajdonosok – előre egyeztetett időpontban - betekinthetnek a könyvelésbe, ellenőrizhetik a bevételek és kiadások alakulását, a költségvetés teljesüléséről rendszeres tájékoztatást kapnak. A közös vagyonnal való gazdálkodás szigorúan a lakóközösség által elfogadott tervek alapján történik.
A könyvelés és pénzügyi adminisztráció a professzionális Multiház társasházkezelő szoftver segítségével történik, melynek segítségével a tulajdonosok – regisztrációt követően – akár az interneten is figyelemmel kísérhetik saját egyenlegük alakulását, illetve a Számvizsgáló Bizottság tagjai a teljes társasház gazdálkodását.
Cégünk rendelkezik a Generali-Providencia Biztosítónál kötött szakmai felelősségbiztosítással is, amely 15 millió forint kárértékre nyújt fedezetet.
A szolgáltatás díja:
- közös képviselet: 2.000,- Ft/albetét/hó
- könyvelés: 700,- Ft/albetét/hó
- közös képviselet könyveléssel: 2.500,- Ft/albetét/hó
- társasházkezelés: 3.500 - 4.000,- Ft/albetét/hó, a lakóközösség igényeihez igazodva.